Een platform wat leert van jou

Onze algoritmes brengen de hele klant journey in kaart en leren van alle interacties in de omnichannel commerce kanalen. Deze data wordt verzameld in het 360º omnichannel data platform en AI algoritmes zorgen ervoor dat al jouw (potentiele) klanten tijdens alle contactpunten gepersonaliseerde interactie krijgen die bij hun voorkeuren passen. Dit alles in real-time en hyper persoonlijk.
Een platform wat leert van jou
AI-gedreven
klant ervaring

AI-gedreven klant ervaring

Het huidige tijdperk is een boeiende combinatie van alles en iedereen digitaal èn de wens dat we direct krijgen wat we willen. Dit noemen wij ‘Everything now’.

Dat ene liedje? Klik, direct via Spotify. Die ene serie of film? Klik, direct via Netflix. Dat ene product? Klik, direct dezelfde dag nog bezorgd. We willen niet meer wachten. Ons leven speelt zich dan ook af over allerlei digitale kanalen die ieder voldoen voor bepaalde behoeften.

Persoonlijke interactie met jouw klant, direct op het moment dat zíj dat wensen is dus cruciaal. Je moet te allen tijde dichtbij zij om direct in te springen op het moment dat er behoefte ontstaat. Dàt is onze drijfveer.

Daarom maken wij het mogelijk dat je via alle kanalen, op een hyper-persoonlijke manier en in een paar klikken of zinnen jouw producten verkoopt. 24 uur per dag en 365 dagen per jaar.

Uiteindelijk is de combinatie tussen mens en technologie enorm krachtig, Daar geloven we in en daar gaan we voor.

Our values shape the way we work.

Klantgericht
Klantgericht

We zetten altijd die extra stap om de beste kwaliteit te leveren.

Positief
Positief

We stimuleren een positieve, energieke, leuke en creatieve werkomgeving.

Inclusief en divers
Inclusief en divers

We behandelen elkaar eerlijk, vriendelijk, oprecht en met respect. We geloven in de kracht van diversiteit.

Prestatiegericht
Prestatiegericht

Wij zijn verantwoordelijk voor onze successen èn fouten. Onze individuele krachten gebruiken we om samen sterker te worden.

Our Purpose

Laten we de wereld mooier maken

Ons grootste doel als team IntelligentCommerce is de wereld een stukje mooier maken door èchte interactie in het digitale tijdperk. Daarbij zijn we continue op zoek naar een juiste balans tussen technologie en mens en halen plezier uit het creëren van waarde boven winst. Voor onszelf, maar vooral voor onze klanten en hun klanten.

Met de inzet van onze omnichannel oplossingen, data en realtime inzichten dragen we bij aan de kwaliteit van customer journeys en helpen we organisaties groeien. We helpen daardoor organisaties te excellereren door digitaal te transformeren.  We zijn er trots op dat te kunnen doen met door onszelf ontwikkelde technologie.

Dat noemen wij Genius.

Laten we de wereld
mooier maken

Meet our team

Jeffrey van der Eijk

Jeffrey van der Eijk

Associate Partner
Rob Lucassen

Rob Lucassen

Commercieel Directeur
Marco van Damme

Marco van Damme

Sales
Hans van Voorbergen

Hans van Voorbergen

Senior Consultant
Jasper de Vries

Jasper de Vries

Delivery Manager
Anna Stalknecht

Anna Stalknecht

Data Scientist
Jonathan Garcia

Jonathan Garcia

Chief Talent Attraction
Siddharth Tiwari

Siddharth Tiwari

Analytics & Insights expert
Ahmed Khalil Boulahia

Ahmed Khalil Boulahia

Analytics & Platform Engineer
Amenallah Salem

Amenallah Salem

Analytics & Platform Engineer
Robert Doornewaard

Robert Doornewaard

Omnichannel Marketeer
Sadhana Asruf-Ghogli

Sadhana Asruf-Ghogli

Omnichannel Marketeer
Marloes van de Waterbeemd

Marloes van de Waterbeemd

Omnichannel Marketeer
Mirjam Beems

Mirjam Beems

Omnichannel Marketeer
Hayat Chilh

Hayat Chilh

Product-market match onderzoek
Delano Mac-Andrew

Delano Mac-Andrew

Procesoptimalisatie onderzoek
Doodle

Doodle

Chief Happiness Officer
Angeli Lisi

Angeli Lisi

sales and Marketing
Hani Labadidi

Hani Labadidi

sales and Marketing
Job Beelen

Job Beelen

sales and Marketing
Kaoutar Ajarmay

Kaoutar Ajarmay

sales and Marketing
Part Pankaj

Part Pankaj

Technologie
AI-gedreven
klant ervaring

We zijn geen traditioneel bureau

Werkplezier, inclusiviteit en diversiteit. Onze energie gaat in het bevorderen van die 3 thema's. Elke dag. Dat vinden we leuk en we zijn er goed in.

In vergelijking met veel traditionele agencies opereren wij anders. Onze wortels liggen in data en AI en zo bekijken wij de wereld. We kennen zowel de kansen en mogelijkheden als valkuilen en beperkingen. Daardoor kijken wij verder dan anderen en gáán wij verder dan anderen in het succesvol maken van onze klanten.

Uiteindelijk zorgen onze AI gedreven oplossingen voor het samenbrengen van organisaties en klanten op een hyper-persoonlijk, relevante en consistente manier. Hiermee dragen wij bij aan het succes van onze klanten in omzet, productiviteit en rendement, maar ook aan een omgeving waarbij iedereen het beste haalt uit de digitale samenleving.